Employer branding of arbeidsmarkt communicatie is een hot item deze dagen. Een nieuwe website of niet? Welke kanalen zet ik in om mijn doelgroep te bereiken. Met de Wervingsfabriek bespreken wij eerst welke doelen je wilt behalen voordat wij aan de slag gaan. Het is belangrijk samen te bepalen wat jullie employer brand is en welke USP’s hierbij horen. Aan de hand hiervan beslissen op welke kanalen wij welke content gaan delen. Ten grondslag aan elk succesvol merk ligt een gedegen plan waarbij je samen je KPI’s hebt bepaald.
Expertise in huis:
Roos heeft veel ervaring met het opzetten van een goed arbeidsmarktcommunicatie “merk”. Zo is zij verantwoordelijk geweest voor het uitrollen van de Global Employer Branding Campagne van Friesland Campina in 34 verschillende landen. Maar ook voor kleinere organisatie kan je bij Roos aankloppen. Zo heeft zij de arbeidsmarktcommunicatie opgezet voor Kadenza, The Colour Kitchen en Pinkweb.
Klik hier voor de referenties van onze klanten & partners.