Crisp
HR Business Partner
Ontzorgen team
Review secundaire arbeidsvoorwaarden
Crisp is een Nederlandse scale-up die met hun supermarkt-app, waarmee ze vers en lokaal eten aanbieden, het moderne voedselsysteem weer gezond wil maken. Hun hoofdkantoor bevindt zich in Amsterdam.
Vraag
Crisp had vervanging nodig van de HR Business Partner tijdens haar verlof. Wij kregen de taak om de dagelijkse bezigheden draaiende te houden, het HR-team te ontzorgen en de secundaire arbeidsvoorwaarden te herzien. Deze rol is verantwoordelijk voor alle 250 medewerkers van het hoofdkantoor.
Onze inzet
De Wervingsfabriek is begonnen met een deep dive in de operationele processen en taken om deze zo snel mogelijk eigen te maken. Op deze manier hebben wij ervoor gezorgd dat vanaf het begin van het verlof alle processen soepel voort zijn gezet. Daarnaast zijn wij aan de slag gegaan met het herzien van de secundaire arbeidsvoorwaarden en is er met een frisse blik naar de bestaande processen gekeken.
Het resultaat
Van het uitvoeren van de personeelsadministratie, tot het houden van exit-interviews en het adviseren van leidinggevenden: wij hebben de rol succesvol overgenomen en hierdoor het team en de organisatie ontzorgd. Ook is er een praktisch en toepasbaar advies gegeven over het secundaire arbeidsvoorwaardenpakket en een exit-analyse geïmplementeerd.